Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

lørdag 14. januar 2012

Den hvite kvinnen


I dag leste jeg en artikkel som jeg synes bør belyse litt hvorfor menn foretrekker thai jenter.

Artikkelen er denne:

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10075508


Ønsker at leser av bloggen leser denne artikkelen først.

Men over til hva jeg mener er det gale med «hvite kvinner « i dag.

Det tas opp at broren til Ryen Giggs er forbannet fordi broren har hatt sex med kona hans i 8 år.


I dette blir jeg sjokkert. Og vil spørre hva mener dere er galt med dette bildet.

For meg er det følgende:

  • Ramlet Ryan Gibbs og falt rett i f…. på dama?
  • Og ble han der i åtte år?
  • Hvis hun syntes det var galt hvorfor sa hun ikke noe?

Dette viser hvordan hvite kvinner er. Det skal hele tiden dreie seg om å sikre seg.

Man skal få en mann med mye penger og der skal man utøve all umoralsk opptreden. Kvinner i vårt samfunn har i det siste årene hatt denne holdningen. Det er intet som er hellig og dem kan gjøre hva som helst. Strippe ,blotte seg , bruke klær som viser omtrent alt.

Hvorfor gjør dem det?

For eksempel når man bruker miniskjørt hvor trusen vises og man har bar mave og en BH lignede sak på overkroppen. Hva signalisere man med dette?

Hva hvis vi menn gikk ut på samme måte? Hva ville dere si om dette.

Jeg vil ikke gå over steken , men kvinner som går slik i Oslo kl 12 – 03 på natten etter stenge tid. Hva mener dere skal skje ?

Dere går jo ut som en prostituert og blir overrasket når en kåt tulling som har fått 12 halvlitere hopper på dere.

Synes dere at det er rart? Dere reklamerer jo forferdelig på hvilke varer dere går med, så hvorfor blir dere overrasket når kunden ser på varene?

Holdningen til hvordan man kler seg og oppfører seg er blitt helt utrolig i Norge.

Jeg har en kone som kler seg sexy, med høye helte sko. Har flott skjørt til knærne. Har sminke og pene jakker på seg.


Og når jeg ser henne blir jeg faktisk stolt.

Inne i meg sier jeg faktisk « se den vakre damen, hun er konen min»

Jeg er faktisk stolt å gå ved siden av henne når vi handler. Da fordi hun er virkelig noe å se på.

Men hennes oppførsel er hele tiden sikkerlig. Og hun trenger ikke vise rompen sin. Da fordi hun oser av selvtillit og er direkte hot.

Når man kler av seg å går i bare mindre eller intet på kroppen, er det etter min mening noe galt. Da oppfører man seg som en hore.

Og holdningene til jenter på forhold er i dag slik vi får belyst i artikkelen ovenfor.

Denne holdningen gjør at menn som reiser til Thailand, ønsker seg en stabil kvinne. Og som er trofast og tror på en mann og en kvinne i et forhold.

Jeg må si at etter å ha lest artikkelen tenker jeg « hvorfor ønsker Giggs bror å være sammen med en kvinne som har hatt sex med hans bror i åtte år»

Er virkelig hun verd det?

Hun er en utro person som går etter det som hun ønsker mest. Og det er omtale i media, penger, osv osv.

Hun kler seg som de norske damene i dag gjør. Og for min del er pakken hun er i pen å se på.

Men inne i denne pakken er det søppel.

Det er som å få en gratis Lamborghini uten motor, intet interiør og fylt med hundedritt opp til vinduene.

Hvem ville tatt i mot noe slikt?

«Få den dritten på dungen» ville jeg ha sagt.

Og dette gjelder slike kvinner som artikkelen viser . Norske jenter med slike holdninger bør ikke komme uten en advarsel.

«Helserisiko, du kan oppleve bivirkninger som utroskap, en sur tisse mann, osv osv»


Det er ikke rart at Norske menn rømmer til Thailand eller andre land i Asia for å få seg en kone.

Den hvite kvinnen er en helserisiko.

Da fordi du må arbeide ræven av deg for å beholde et forhold. Og du har ingen garantier mot at hun faller på en tissemann i ny og ned som ikke er din.

Min far en gammel sjømann og han kommer av og til med utrykk som står i stil med slike kvinnfolk.


«Hans utrykk er, Denne damen har hun en fitte av gull siden .... (navn) ikke kan tenke klart»


At man kan være opphengt i ulike ting har jeg full forståelse på. Men når disse tingene setter dømme kraft og din mentale helse på spill. Er min mening at man trenger seg en pause får å se klart.

Damer er det nok av i verden. Faktisk etter undersøkelser jeg har foretatt i foregående innlegg på denne bloggen. Er kvinner i overtall i verden.


Så hvorfor må man da tenke på at en slik kvinner er uunnværlig. Dump kvinner som dette.

Og tro meg, etter noen år er det ingen mann som vil ta i en slik kvinne med gaffel engang. Da fordi disse kvinnen etter et høyt utsvevende liv blir utrolig fort gammel. Ei slik dame ser 60 år etter noen år med å rase rundt på fester , røyker og driver seg på denne måten.


Og dem ender som regel opp med å sitte som alene mor med 3 – 4 unger som har forskjellige fedre. Og ingen mann ville sett seg død sammen med noe slik.

Derfor la disse damene være i plaskedammen sin, og reist til Asia og finn kvinner som er seriøs.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS