Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

tirsdag 26. april 2011

Hvordan Isaan Jenter blir rik i hjemlandet.


Jenta har alle muligheter til utdannelse i Thailand. Dette fordi Thailand har et utdanningsystem som gir 16 års fri utdannelse.

Men penger kommer da ikke raskt nok inn. Dette kan være at det finnes grådige foreldre som sender jenta ut for å skaffe penger.


Løsning:

Hun oppsøker den lokale "ekteskaps rådgiveren" – Helst en dame som har det til jobb å legge jentene ut på internett.

Dette kan du se i en av videoen jeg har lagt link til på Youtube.

Jenta betaler henne 2000 – 3000 baht for å få hjelp av "ekteskaps rådgiveren".


Ekteskapsrådgiveren jobb går ut på følgende:

  • Gi jenta råd om hvordan hun skal legge bildene ut. Helst ta bilder hos fotograf
  • Hun hjelper jenta med å skrive annonsen på feks Thai love link.
  • Man forteller også her at jenta har utdannelse i feks regnskap,høgskole utdannelse osv. (Mye kan kjøpes på ebay og på gaten i Thailand. Også en utdannelse)
  • Oppfølging når menn kontakter jenta på internett. DA men råd om hvem som er en god kandidat. Dette gjelder ØKONOMISK.


NOE SOM JEG MENER FOREGÅR ER TILBAKE RAPPORTERING TIL DENNE PERSONEN.

Hva rapporteres jo dette.

  • Hvilke goder kan man feks få i Tyskland, Norge , Sverige,Sveits osv.
  • Dette brukes av ekteskapsrådgiveren til andre jenters utvelgelse


    Graderinger av menn laget etter velferdsgoder:

  • Norge - 3,5 år og man får kontantstøtte, barnehageplass, sosialestønader osv osv
  • Sverige – Omtrent samme tilbudet
  • OSV med Nordiske land


Det som jentene vet etter en stund er, at man kan skille seg fra mannen etter x antall år og få disse godene fra landet man oppholder seg i.

Norge oppnås dette etter 3,5 år.


Men hva koster det for mannen i denne tiden.

Jeg tenker da ikke på den følelsesmessige nedturen, når jenta ønsker skillsmisse.

Regnskap på dette ekteskapet.

Sin Sod - medgift = 20 – 1 mill baht


Se denne linken:

Hvor hvite menn direkte latteligjøres :

http://funnyfarangs.com/farangs_just_dont_get_sin_sod/



Betaling for reiser til Norge, da med ferie minimum 1 gang pr år = 4-5 turer pr år av 11000

= 55 000 nkr

UDI:

Det koster å få VISUM : 3500 KR x 4 = 14000 nkr

Klær:

Ukjent, avhengig av jentas press mot deg som ektemann

Mat:

3,5 år.

En person kan ikke overleve uten et vist beløp: Sosial stønad norge 5500 kr dette med klær

Dette bilr mitt utgangsbeløp.

5500 kr x 12 mnd x 3,5 år = 231 000 nkr på 3,5 år


Jenta ber om penger til familie:

1000 – 1500 kr pr mnd

1000 z 12 = 12000 kr x 3,5 år = 42000 kr


Hvis da mannen er blitt glad i jenta , bygger han hus i Thailand for henne.

Pris lapp : 2 mill baht eller 500 000 kr



Vi oppsummerer kostnadene:

500 000 + 42000 + 231000 + 14000 + 55000 + medgift = 842 000 + medgift

Mitt spørsmål her er:

Hva er definisjonen på prostitusjon.


Betaler man da ikke for en sexuell tjeneste. Her betales da det for å ha en kvinne sammen med seg i 3,5 år med prislapp på 842000 kr.


Hvis jeg skal være svært grov og rett fram her:

Sex 3 ganger i uken i 52 uker x 3,5 år = 546 ganger har dem sex på 3,5 år

Noe som jeg ikke tror er mulig.

Men la oss være totalt grov her.


842 000 / 546 ganger = 1542 kr pr gang.

I Thailand er prisen for sex 2000 baht pr gang. Se selv på Youtube.

2000 baht er 400 kr. Hun oppnår dermed nesten 5 ganger med som prosituert i Norge.

JEG VET AT NÅ BLIR EN DEL PROVOSERT NOE VOLSOMT.


Men til mitt forsvar:

  • Har dere noen bevis på at dette ikke er tilfelle?
  • Jeg beviser dette med youtube videoer og erfaringer fra andre menn.

Og gå i direkte person angrep som noen av leserene gjør, har dere forstått helt hvorfor dette tas opp.

Dere må argumentere for det som viser det motsatte av hva jeg skriver.

Ingen av de norske damene som har angrepet mitt argument har kunnet bevise det motsatte.

Jeg har støtte for mine påstander i flere av Thailandske folk som jeg kjenner.


Dem går ennå lengre enn meg.

  • Da dem klassifisere dette som et folk som er direkte som blod igler

Dette mener jeg selv ikke er riktig. Men hvis man ønsker en jente som er fra Thailand må man se hvordan helheten er.

Og det er slik at tingene ikke er på samme måte som å få en Norsk dame sammen med seg.

For å sitere en Thaidame, Når du gifter deg med meg gifter du deg med hele familien.

Og det betyr alle utgifter også skal DU være med å dekke.


Jeg ønsker ikke å ta alle Thaidamer under denne kategorien.


Som jeg har skrevet tidligere i bloggen kommer disse kvinnen fra bestemte områder.

Man har signaler for å oppdage disse "GOLD DIGGERS".

Dette er hva jeg ønsker å klargjøre for andre menn som ønsker å treffe en Thaidame med de riktige hensiktene.


Jeg er selv er gift med en Thailandsk kvinne. Og for meg er hun det viktigste i verden.

Og jeg elsker henne svært høyt. Min respekt for henne er svært høy , og jeg behandler henne svært bra. Dette vil dere som angriper meg også få høre fra henne selv .



Derfor mener jeg at man ikke skal angripe budbringeren, men selv budet / handlingene som er i denne "nyheten".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS