Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

fredag 13. mai 2011

Hvorfor påstår enkelte at kvinner fra Thailand er bedre enn kvinner fra Norge?

Fant et innlegg på nettet som jeg ønsket å dele:

http://bloggarkiv.sol.no/blogg/hvorfor-pastar-enkelte-kvinner-fra-thailand-er-bedre-enn-kvinner-fra-norge

I et tidligere innlegg skrev jeg : Skal mannen fritas for husarbeid når kvinnen går hjemme i permisjon? Dette ble det mange kommentarer på og det som forundret meg mest var de som svarte at man burde skaffe seg en kvinne fra Thailand.

Noen mente de hadde det mye bedre etter at de hadde fått seg en kvinne fra Thailand, norske kvinner var late, kravstore og sure og lite sex var det også. Kvinner fra Thailand var blide, pliktoppfyllende og ikke gnuen på sex.

Noen mente at enkelte Thailandske damer ikke hadde det bra( hushjelp og sex-slaver) mens andre mente mange hadde det godt. Så hva er det som er så mye bedre med Thailandske kvinner i forhold til oss norske kvinner? Har de Thailanske kvinnene det godt her i Norge eller blir de utnyttet?

***************************************

Jeg ønsker å ta dette temaet opp på en måte som kan virke støtende på Norske damer.Og provosere dere volsomt. Men hensikten er å få dere til å tenke over hvordan dere behandler menn.

Fritak for husarbeid.

De fleste moderne menn i dag tar husarbeid .Jeg kjenner til forhold der mannen er den som holder orden i huset, økonomien og barna.

At kvinner opplever at dem ikke får gehør på at dem krever mer i forholdet.Kan det skyldes at du virkelig legger merke til hva mannen egentlig gjør for deg?

Når mannen klipper plen, maler huset, skrur opp hyllen du kjøpte på IKEA men ikke kan sette opp selv osv osv.

Det er alltid en fordelig av arbeidsoppgaver i et forhold. At kvinner mener at dem skal overføre husarbeidet til menn.

Spør deg selv, hva gjør mannen for deg? Hvilken oppgaver har han gjort den seneste tiden som du IKKE har tenkt så mye over.


 

HER ER "CLUET" - Hvis jeg gjør noe for min Thailandske kone. Så er tilbakemeldingen volsom.

Hun takker meg og er så glad for ting jeg gjør for henne. Dette gir meg så mye at jeg nesten blir avhengig av å gjøre henne glad.

Jeg blir direkte "hocked" på den responsen hun gir meg.

Det er ikke noe sexuelt, men hvordan hun gir meg en god selvfølelse. Dette er hva Norske kvinner ikke har gitt meg.

Dere forventer at "klart han gjør det for meg og gir av og til en TAKK" .

Sexuelt

Sexuelt er en Thai dame bedre. Det er heller ikke noe hun gjør i sengen. Men den følelsen hun gir deg som mann.

Jeg føler meg som den beste elskeren i verden, pga responsen fra Thai jente.

Hun er mye mer som en "kosete katt" som gir deg en god selvfølelse at du strekker til og at hun setter pris på deg som partner.

Jeg selv mener også at Thai jenter tar bedre vare på seg selv i forhold til Norske damer.

Dem har fastere kropp og har flott rumpe.

Thai jenter er mer feminine og da gir utav en bedre tanke på hvordan vi menn skal oppføre oss.

Jeg tenker da på at Norske damer har " forvirret" oss men med hvilken rolle vi skal ha. Rollen med en Thai dame er helt klar.

Du vet hvordan du skal være mann !

Høres merkelig ut, men jeg tror flere menn i dag er direkte forvirret på hvordan dem skal oppføre seg med Norske jenter.

Denne frustrasjonen kommer som følge av at Norske damer er krav store og gir dårlig resons tilbake til oss menn.

  • Spør dere selv, til Jul, Bursdag osv hva krever du av din mann?
  • Nytt hus og bil er en selvfølge
  • Siste mote må dekkes
  • Jaget med å få det perfekte livet,perfekte huset, bilen , barn osv osv

Dette er en STOR grunn til at menn velger Thai dame. Dem krever ikke at du hele tiden skal få alt perfekt.

Menn får da den tilbake meldingen at man kan senke skulderne mer med Thai en med Norsk dame.

Det å få STOR respons for veldig lite vil gi ønske om å gjøre mer for din Thai jente.

Feks , hjelpe min kone med å lage en enkel epost. Hun gir meg et kyss på kinnet og sier takk på Norsk å ler.

  • Denne responsen trigger meg til å løfte baken opp av sofaen og sette Ølen i fra meg. Og småløpe bort for å hjelpe henne.


 

Jeg selv synes Thai damer er spennende og eksotiske.

De flotte øynene, flotte kropper og nydelig hår. Men også måten disse damene flørter med oss menn.

Det å få en respons som gir deg god selvfølelse er helt utrolig. Dette har jeg aldri fått hos noen Norsk dame.

Når jeg er sammen med min kone tar jeg husarbeidet. Jeg vasker kopper og vasker gulvet og vasker vinduer.

Jeg legger på sengen osv osv.Og jg har intet i mot å gjøre dette for henne.

Når jobben er gjort blir hun så glad og gir meg så god respons at jeg blir direkte forelsket i henne på nytt.

Dette er hvordan det er å ha en god Thai dame.

En norsk jente ville si:

" Du har lagt sengteppe på en slik å slik måte" og det er krøllete. Hele tiden finne feil slik at du må endre deg til hennes krav."

Dette gir oss menn en dårlig selvfølelse, til slutt gir vi opp og tilfredstille deres høye krav.

Og setter oss ned med en Øl i neven og ser tippekampen.


 

For hvis vi først skal få kjeft av dere norske damer " så la det være noe å kjefte over som vi forstår".

Vi gir da direkte F.. i å tilfredstille dere fordi vi aldri kan oppnå det dere ønsker. Da er det bedre å ha det behagelig med den kalde Ølen i neven.

Ute på byen.

Når vi er ute å spiser tar hun alltid ansvar for meg. Bestiller mat som ikke er for sterkt for meg.

Er direkte "Gentle dame" med meg (Likestilling)

Hun varter meg opp og ser meg inn i øynene mens vi spiser. Faktisk føler jeg at hun flørter med meg når vi spiser middag.

Hun spør var det god mat. Og vil du ha mer.

Hun legger også opp maten på fatet til meg. Og stryker meg på kinnet.

Og sier " My plumpy husband enjoy this food very much"

Det at hun faktisk sier at jeg er litt lubben blir til en flørt og gir meg en god selvfølelse.


 

En norsk dame ville sagt.

"Nå er du blitt feit , nå må du holde deg unna softisen på en stund." Noe styking på kinnet ? GLEM DET.


 

Og jeg har nå vært gift med henne i 3 år nå.

Dette er grunnen til at jeg mener at Thaijenter er bedre en Norske damer.

Det blir selvfølgelig flere grunner. Men vil ikke legge alle mine følelser ut på nettet.

A)

STADIG FLERE EKTEFELLER FRA ANDRE LAND

Kilde: http://www.settutenfra.net/web/index.php?option=com_content&view=article&id=109:ekteskap&catid=1:samfunn&Itemid=3

B)

Spørsmål til dere som har hentet Thai-damer til Norge.

http://debatt.sol.no/content/sporsmal-til-dere-som-har-hentet-thai-damer-til-norge-0

Her vil jeg legge til hvor respektløst Norsk dame opptrer..

"Hentet Thai dame" - Jeg synes kommentaren viser holdningen til Norske jenter.


 

c) Enda litte bitte granne flere opplysninger om en generell thai-dame:

http://delirium.vgb.no/tag/thailand/

" Thai-damer er av natur flørtende og sjarmerende vesener. Vi er ofte høflige og venneligstilte når vi til og med avviser menn."

Faktisk så mener jeg personlig at alle norske menn kan droppe alt som heter selvtillit-kursing her i Norge ; ta  heller ta en tur til Thailand med en kompis for å høste inn selvtillitt gjennom all den smilingen og flørtingen thailandske damer gjør naturlig!

En norsk mann får mye selvtillit for penga av å være i Thailand og bare være rundt thailandske damer, fordi vi lar mennene få være seg selv!

Veldig sjeldent jeg har hørt at en nordmann ikke får napp hos en thaidame etter én uke i THailand, for norske menn er automatisk hot-stuff i Thailand bare ved å være norsk! !

Mitt motto: Thailand er en fin selvtillits-kur mot enhver usikker norsk mann! All den thailandske selvtillitten (og alle smilene!) smitter over på ham og styrker hans persona!


 

Kommentar Ingeniøren:

GOD SAGT FRA EN NORSK MANN !

Tips til norske damer les disse opplysningene og spør deg selv hvordan du behandler din mann. Gir du han god selvfølelse og selvtilitt?

Eller er du dominat og skal ha han til å utføre dine oppgaver etter din pipe?

Da skal du ikke lure på hvorfor han stikker til Thailand.


 

d) For å vise hvor komplisert Norske damer er blitt vil jeg vise til denne artikkelen.

I Oslo finnes det et titall datingcoacher som tar opptil 40.000 for å lære bort teknikker for å lykkes bedre på sjekkemarkedet.

http://oslopuls.aftenposten.no/byliv/article543324.ece


 

Kommentar ingeniøren:

Hva i alle dager er dette ?

Må man gå kurs nå for å forstå dere Norske damer. Er det videregående også? .

"Jeg har master grad på Norske damer " Kurs ?

Nei, akkurat dette viser at dette er totalt unaturlig.

Dere Norske damer er blitt for vanskelig å forstå. Og de som drar til Thailand gidder rett og slett ikke å forstå hva dere vil.

Bruke 40 000 kr for å forstå hva dere vil.

Nei det blir aldri å skje med denne karen. Og jeg tror jeg snakker for alle menn som er sammen med Thai akkurat nå. Norske kvinner er ikke verd de 40 000 kronene.

Dette viser akkurat dette jaget som er med Norske damer. Dere blir aldri fornøyde og skal hele tiden oppleve spenning og nytt.

Aldri fornøyd med hvordan menn er.

Kravstore dere, NEI dere er ikke det nei


 

Det finnes selvfølgelig en bakside med Thaidamer:

1100 horer i Oslo

http://pub.nettavisen.no/nettavisen/innenriks/article196356.ece

Og det er her jeg opprettet denne bloggen. Da for å vise hvilke Thaidamer som man skal styre unna.

ET GODT TIPS. NORDØST THAILAND - ISAAN bakgrunn. Hufffffff


 

5 kommentarer:

  1. Hei jeg vil si at jeg har akkurat samme erfaring som deg,Har selv hvert gift i 3 år nå og er like forelsket og glad i henne som før.
    Takker gud for at jeg endelig har en bra livspartner,og hun traff jeg i Thailand. :))

    SvarSlett
  2. Haha...ja de är nu fint att män (pojkar) med låg självkänsla också kan få sig en kvinna....stramare i kroppen,tycker personligen att de ser ut som flickor i nedre tonåren (ser det lite osmakligt med men som tänder på barnkroppar)om du är man och tycker att den nordiska kvinnokroppen är för mjuk så fram med plånboken,sånt går att operera.Du pratar om nordiska eller kanske främst norska kvinnor dem är sura,otacksamma,straffar med sex & din uppfattning om kvinnan!! ?? Du tycker att den norska kvinnan gnäller är du en kärring eller tycker du att det är ok när det är omvändt!?
    Men en "köpt" kvinna därifrån är väl toppen vad jag förstått så svarar de JA till allting,bekanta som har resturanger i Thailand säger att de gör allt för pengar,man skulle få skita i munnen på dem bara man betalar,jag vet inte men det är inte mycket positivt man hört.
    Haft många vänner som varit i Thailand & tycker att det är det mest osmakliga de upplevt..aldrig mer Thailand & alla har tyckt att barflickor,prostituerade,horor eller vad man vill kalla dem är äckliga & männen är "grisar" fula,feta,äckliga,gammla ,ofräscha you name it & varför skulle vi nordiska kvinnor missunna er att få en partner,vi är glada att någon vill ha er....dem är inte kräsna....såg ett klipp på Youtube från Walking Sreet,filmarna skrattade & kommenterade "much real love in Thailand" & jag måste personligen säga att jag tycker ni förtjänar varandra...köp & sälj...bara kunden & säjaren är nöjda så,men ingen regel utan undantag,TROR faktiskt att det finns äkta KÄRLEK också dock ett ytterst fåtal

    SvarSlett
  3. Jaja, livet er jo enten svart eller hvitt ikke sant ? Det er jo sånn som damene i Walking street er at alle thaidamer er ? Eller blir det litt for komplisert å begynne å se etter forskjellene? Slike kommentarer synes jeg sier alt om at "den ariske rase" sin alt for store tro på at de innehar den hele og fulle sannhet om hvordan forholdene er i andre land. Dette er ofte kamuflert i en overtydelig politisk korrekt holdning utad om hvor viktig det er å hjelpe folk i andre land som ikke har det så bra som oss selv, og hvor synd det er på alle i den tredje verden/øst-Europa/Asia. Og vi må, Gud forby, ikke komme med rasisistisk ytringer om hudfarge og etnisitet. Etter min mening er denne form for rasisme mye mer farlig og mye verre enn å slenge med leppa i ny og ne. Se på dere selv, har dere det bra med dere selv ?

    Når det gjelder hvem som er horer og ikke horer, er det sikkert mange måter å se dette på også. F. eks. når helt vanlige norske kvinner (som ofte er godt over gjennomsnittlig pene) gifter seg med en rik mann- er disse forholdene ensidig basert på "den store kjærligheten" eller er det status og økonomisk trygghet som er de viktigste ?

    Jeg har vært gift med en nydelig thai dame siden 2006, vi har to barn og lever et ganske normalt liv. Men det koster en del ekstra tid og krefter å måtte kjempe mot hverdagsrasismen, både på arbeidsplassen fra kollegaer som mener jeg har hentet meg en thaidame, og arbeidsplasser som min kone har hatt underveis. Det er nemlig ikke bare-bare å bli akseptert og respektert som innvandrer på norske arbeidsplasser. De blir oftest utnyttet av vikarbyråene, og tar jobbene som nordmenn ikke vil nedlate seg til å jobbe i (bortsett fra en del skoleungdom uten yrkeserfaring). Dvs en del service-
    yrker, som taxisjåfør, servitører, og ikke minst renholdere. Her kryr det av thai jenter som hver dag stiller opp og gjør en bra jobb, og mottar i mange tilfeller luselønn for dette samt at de stadig blir avspist med at "vaskejobben skal ta så å så lang tid, så da skriver vi det" selv om de legger sin ære i å gjøre en ordentlig jobb - det skal være rent når de er ferdig, følgelig fyker de ikke over med en harelabb.

    Nei, det er nok ikke bare menn med lav selvtillitt som drar til Thailand og gifter seg, det er også helt normale nordmenn som ønsker å treffe en livspartner. Og der har nok thaidamene dere omtaler som "horer" og hentet til Norge et veldig stort fortrinn. De er vennligsinnede av natur, lette å oppnå kontakt med. Ikke hard-to-get holdning som utgangspunkt, men velger heller å møte alle med respekt å se an folk underveis (der har mange nordmenn og svensker MYE å lære). Dersom de ikke er interessert gir de klar, men vennlig beskjed om det. Ikke en sur og nedlatende, tror DU at du kan prøve deg på en som MEG ?!!

    Statistikker viser at mange nordmenn finner seg damer fra Thailand, og andre land. Dette kan være utrykk for mange ting, men spennende eksotisk kultur og annen måte å se verden på tror jeg nok er av vesentlig betydning her.

    Det er langt fra tilfelle at thaidamer ikke tør å si ifra dersom de mener noe er feil, de kan si i fra og da skal jeg love deg at du får med deg hva som blir sagt :-) Men forskjellen her mellom disse og mange norske kvinner, er at når sagt er sagt, så er de ferdige med det. Det blir ikke dratt frem - om og om igjen. Jeg må jo si at det det er en langt mer fair holdning å gi folk nye sjanser, enn å stadig dra fram gamle historier om andre ganger de gjorde feil. Nå snakker jeg ikke om å slå, mishandle eller å være systematisk utro. Dette er utilgivelig, og vil alltid ødelegge et kjærlighetsforhold som er basert på gjensidig respekt og følelser.

    SvarSlett
  4. Har også truffet en Thai dame, vi har vært sammen i over 12 år, og gift i 7. Har alldrig hatt det bedre.Og der er 20 års alders forsjell på oss. Vi har det meget godt på alle områder

    SvarSlett
  5. Nå skal sannhetenm frem her:
    Når mann og kone ikke snakker samme språk, og det fgølgelig ikke er så mye snakking, da er alt mye bedre. Straks mann og kone begynner å snakke sammen, da skal jeg love deg at ting ikke er noe så jævlig mye bedre. Det er universalt det, har ikke en døtt å si hvor man er fra.

    Har vært sammen med en Thai dame i 6 år, joda, hun er flott hun, pen å se på, holder seg bra. Hun kommer sannsynligvis til å se ut som den aldersgruppen man sikler etter når jeg en gang kommer til den aldersgruppen. Mange flere flotte aspekter med henne personlig også, men bare snill og grei? Det er bare tull.

    Damer = drama
    Damer = tidsbruk
    Damer = missforståelser og bortforklaringer
    Damer = sjalusi
    Damer = "ja det var min feil, neida det er ikke din skyld"

    Sånn er det bare.

    Til slutt finner de frem til måter å være sjefen på, og da er det best å bare være snill. Har ikke noe å si om hu er fra Norge eller Thailand, akkurat samme greia.

    SvarSlett

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS