Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

mandag 21. januar 2013

Min vandring og en oppdatering av min status i Thailand

Endelig er nettet på plass i Thailand.

Og hvor sweet er det ikke å sitte med Apple tv på en 10 MB linje, hvor jeg betaler 109 kr mnd.


Og nettet er utrolig raskt. Her holder man det man lover og ikke slik som man får vite hos telenor.

"Joda du har et nett som er slik og slik. " Nei nå kan jeg se at solen titter innom her i leiligheten og jeg må skru på aircondition. Da fordi pcen føles litt varm.

Dagens innlegg er om susi

Jeg vandret forbi IT Square og så dette flotte spisestedet. Susi kommer på samlebånd rundt i rommet.
Dere ser kjøkkenet helt i enden av rommet. Her tilberedes susi og settes ut på samlebånd direkte fra kokken.

Pris for å spise en rett er 5 baht eller under en krone.

Men siden jeg har vært uten nett en stund nå ønsker jeg å vise området hvor jeg spaserer rundt på mine daglige turer.


Dette er et utendørs røykerom.
Se hvor rent og ikke minst hvor Thaiene lager ting slik som man ikke greier å få til i verdens beste land å leve i.(Norge)


 Området tar ca 2 timer å gå rolig rundt.Og for en stiv og forfrosen nordmann er det helt fantastisk å bevege seg uten at å fryse og ikke minst kjenne at sol varmer og gjør underverker med dårlig helse.

Det neste jeg vil vise leserne er min tur i et tempel hvor man har satt opp hyggelige boder.

Dette er en iskrem bod på vannet.



På andre side av kanalen var det andre slike båter hvor man serverte mat og man spiste i en hyggelig atmosfære ombord i båtene.

Men for de som ikke liker vannet var det anlegg rundt om. Jeg selv meg en mafiahat slik som Al Capone brukte og vandret rundt.

Da men en meget god vin i hånden.
Dette kunstverket er laget av sand. Det var en kunstner som laget ulike slike skulpturer av sand og vann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS