Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

mandag 23. september 2013

For noen år siden ble jeg spurt av Norske jenter hvorfor jeg ikke ville ha en Norsk jente sammen med meg.

I dag skal jeg demonstrere for leserene hvorfor.

















http://www.dagbladet.no/2013/09/23/kultur/juicy_j/twerk/twerking/stipend/29352033/

Her kan dere se hva holdningene er til mange hvite jenter.
Hva er forskjellen mellom jentene som gjør dette for penger og prostituerte jenter.


Det er selvfølgelig mange jenter som er normale. Men når man har brent seg på fingrene 1 gang. Så stikker man ikke fingrene på samme sted som man brant seg.
Man husker hvor dypt man ble såret. Og hvordan tingene var med å bli brent
Og det er derfor menn søker kvinner fra andre land.

Norske kvinner er totalt ødelagt. Bare se rundt på andre nettsteder hvor dette tas opp.

Hvis jeg vil se en jente utføre dette stuntet så er det bare å gå på en strippeklubb i Pattaya eller Puket.

Jeg velger ikke kvinner fra et slik sted til å bli min kone.

Det er bare at Norske kvinner egentlig er skjulte prostituerte. Da med hersketeknikker som man kan skrive bibler om.

Hva er holdninger til kvinner som utføre ulike stunt som dette. Eller viser trusa på bilde. Nyhetene i går angående russ.

Det går ikke en dag uten at man får ett eller annet stunt som dette fra hvite kvinner. Derfor valgte jeg og forlate Norske kvinner for alltid.

Her er det andre innlegget:

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Kom-mai-du-skjonne-milde-7316572.html#.UkBaiVdj5ac




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS