Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

tirsdag 1. november 2016

 Vi startet på med litt nytt her i Thailand.

Ønsker å vise respekt Kongen av Thailand.

Og har stor medfølelse til alle Thaier.

Det er med stor sorg at vi deler deres sorg.

Etter 7mnd utestengelse er jeg endelig tilbake!
God kveld lesende.
Jeg har i lengre tid forsøkt å komme meg inn i bloggen.
Denne ble låst for 7 mnd siden og etter dette har jeg ikke kunnet oppdatere nyheter fra thailand.
Men nå skal det endres på!
--------------------------------------------------------------

Etter kongens død har vi måtte innstillet oss på at sort er hverdagen .


Vi får utdelt sløyfer fra flere selgere til å ha på klærne.Eller så er alle plakater rundt om blitt satt i grått og sort.


Jeg selv går i mye sorte klær. Og følger Thaienes måte å oppføre meg.

Det er flere endringer  som jeg burde skrive om. Men siden det er litt farlig å legge ut ting når man er i Thailand. Må jeg sensure hva jeg skriver om.

Da egentlig fordi jeg faktisk kan bli sendt ut.

Jeg er ikke sikker på hva som man bør skrive om lengre om.

Ellers har jeg kikket på ulike facebook sider som nå har oppstått . Hvor hjelp til oss faranger kan stilles.

Jeg må bruke litt tid på å fikse ulike ting her på bloggen da flere ting ikke virker lengre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS