Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

lørdag 3. november 2012

Thai jentes syn på hvite menn

Hvorfor asian kvinner liker Hvite menn?


Oversatt  med google Translate
Oversettelsen kan være noe merkelig, men med litt fantasi forstår man hva som sies.

Posted on: August 4, 2009 | Av Maigal
Asian woman and white man

Uansett hvor mye jeg "Bitch"  om livet mitt, er det én ting i denne verden som jeg er takknemlig for. Jeg er takknemlig for å bli født som en asiatisk kvinne.

 Du kan gå hvor som helst i denne byen, inkludert Village eller Soho, og du vil se en masse interracial dating involverer asiatiske kvinner. Jeg vet ikke hvordan de skal formulere det uten å høres arrogant, men vi asiatiske kvinner er sterkt ønsket av alle typer menn.

Jeg spurte noen av mine hvite mannlige venner om hva det er de elsker så mye om asiatiske kvinner.

De fortalte meg at de elsker våre eksotiske utseende - små sensuelle øyne, søte fyldige lepper, silkeaktig svart hår, tidløs hud og våre petite små kropper som ikke blåse opp og bli super-sized etter skyve ut barn.

Jeg er ikke sikker på om jeg er enig med silkeaktig hår delvis fordi håret mitt er litt bleie, men for det meste, de er rett. Nå vet vi hvorfor hvite gutter elsker asiatiske jenter så mye, men hva er det egentlig som noen asiatiske kvinner elsker så mye om kaukasiske menn?
Her er mine teorier hvorfor vi elsker hvite gutta:

  1. Høyde - Hvis du liker høye gutter, er det vanskelig å finne en 5'11 "hyggelig ser asiatisk dude, fordi de fleste av dem er vanligvis 5'7" ifølge Wikipedia.org. Selv Yao Ming er 7'6 ", for det meste, har vi asiater har de høye gener. Men du vil være i stand til å finne en høy hvit fyr i et hjørne du ser. Jeg gikk til en asiatisk fest sist helg, og dessverre, jeg beklager å si at de fleste av mennene var på den korteste siden.
  2. Kulturelle forskjeller - Mye av appellen dating en asiatisk kvinner er lokke av å bli introdusert til en fremmed kultur. Vel, for mange av oss asiatiske kvinner, dating en hvit fyr mener at samme lokke. De kulturelle forskjellene kan være morsomt og spennende fordi du er i stand til å lære noe nytt at mange asiatiske gutta aldri ville være i stand til å lære deg.
  3. Har vakre babyer - Hvis du ser på noen asiatiske magasin, de vakre modellene er sjelden helt 100% kinesisk, koreansk eller japansk. De er ofte en Eurasian blanding av halvt hvit og halvt asiatisk. Hva asiater vurdere vakker er ikke den Chinky utseende. De ønsker de store øynene, høy nese og porselen hud. Hvis du noen gang gå til Hong Kong, er det ingen slike ting som tanning lotion i sine kosmetiske butikker. I stedet vil du se en rekke hud Whitening krem. Jeg har hørt at mange koreanske og japanske foreldre la barna sine gå under kniven for å oppnå dette asiatiske vestlig utseende. Noen mener også hvis de har barn med hvite menn, vil deres barn har de store øynene og høye nese. Jeg vet det er en skam å se hvordan noen asiater ikke finner sine egne etniske funksjoner vakre, men som et samfunn, er det vestlige utseende hva som anses vakkert i disse dager.
  4. Åpent sinn - Når du date en hvit fyr, vil hans familie være nysgjerrig og fascinert av din unike kultur. De ville aldri dømme deg hvis var å si at du er fra Laos, Kambodsja og Vietnam. De ville ikke si: "Å, det er lav klasse." Selv blant asiater er det rasisme innenfor ulike grupper. Jeg har funnet ut at japansk, kinesisk og koreanere tror de er bedre enn andre asiatiske grupper og anser seg selv over dem. Jeg har en venn som var gift med en vietnamesisk mann. Moren ville faktisk fortelle sine slektninger at vennen min mann var kinesisk i stedet for vietnamesisk. Jeg husket også å ha en kamp med en jente tilbake på college fordi hun trodde hun var høyere klasse enn meg fordi hennes familie var fra Hong Kong og Gruva ble fra Toisan, Kina. Jeg burde ha kverket henne i hodet for å være så uvitende.
  5. Bigger pakke - jeg vet dette er en så forslitt stereotypi, men jeg beklager å si, når man sammenligner asiatiske og hvite menn i pakken avdeling, hvite menn vinne. Nå, ikke alle asiatiske kvinner ønsker en massiv kjærlighet pinne der nede, men vi ønsker en anstendig størrelse banan å ta vare på bedriften. Du kjenner uttrykket "Når du går svart, du aldri gå tilbake"? Vel, jeg tror når du går hvit, er det vanskelig å gå tilbake også. Når du blir vant til noe, er det vanskelig å bytte med mindre du finner noe lignende. Jeg sier ikke at alle asiatiske gutter har små peniser fordi min asiatiske ex bf er både stor og vakker. Du må bare gjøre en grundig gatefeier jakten for å finne dem hvis penis er viktig for deg.
  6. Asiatiske menn ikke ønsker å date deg. Jeg kjenner noen asiatiske jenter som ønsker å date asiatiske gutter, men har problemer med å finne en. Dette er jentene som er litt på den lubne siden eller de jentene som skinn passer ikke den stereotype definisjonen av asiatisk skjønnhet (ex. petite, blek, tynn, underdanig). Hvite gutter generelt er mer aksepterende av asiatiske jenter når det kommer til vekt og utseende. Kanskje det bare kommer ned til det faktum at det asiater regnes fett ikke kan være fett i hvit fyr øyne. Jeg vet ikke, men de er definitivt mindre kritisk enn asiatiske menn mot oss asiatiske kvinner.

Why Asian Girls Go For White Guys

 Jeg fant noen videoer som tar for seg temaet hvite menn.





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS