Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

torsdag 27. september 2012

Holdningen til Norske menn - Klage til Tine Melk

Jeg har i den senere tid irritert meg mye over holdningen til Norske kvinner.

La meg vise dere leserne hva jeg mener.

http://www.dinside.no/876828/synes-dette-diskriminerer-menn

Det er nylig kommet en reklame hvor en mann kommer ut og tuller med jenta som drikker tine melk Styrke.

Han tuller klapper på henne og hun kliner til han i magen.
Fyren segner nesten om . Men han er jo mann så han reiser seg og viser styrke.

Hva sier dette egentlig om holdningen ovenfor den Norske mannen?

At det er greit for kvinner å slå menn ?

Jeg har en kamerat som er svært liten. Hans xkone er mye større enn han.

Da det ble en diskusjon da han ønsket å skille seg hoppet hun på han å la han i bakken.

Nb ! han har funnet seg en dame fra Asia.

Er det virkelig slik at kvinner har denne retten? Dette er Norske kvinner sitt syn .

Men nå nylig var det en film om kvinne mishandling hvor alle topper i Norge kom å så. Kunne ikke man fortelle hvor høyt man mislikte dette.

90 minutter

http://p3.no/filmpolitiet/2012/09/90-minutter/
90 minutter


Men når denne reklamen går er alt ok.

Jeg ble så provosert av dette at jeg skrev inn til TINE.

Her er hva jeg skrev.





                   


Jeg må si at det er ikke rart at Norske menn ikke vil ha en Norsk kvinne. Holdningen mot norske menn er jo helt utrolig.

Tenk å vise at et annet menneske får vondt og så skal man le av at mannen får vondt?

Jeg håper neste reklame er en svær kar som "klinker ned" en Norsk jente.

Reklame for Tine melk styrke !

Hvordan synes andre dette er.

Feks tidligere reklamer hvor kvinnen brettet mannen og resirkulerte han som en pappkartong.

For meg så blir dette for mye.

" Jeg blir så provosert at jeg ønsker å be alle Norske damer om å reise til det mørkeste h..."

Brett dere selv når dere ikke har et mannfolk igjen i Norge til å hjelpe dere med alt dere ikke greier selv.

Og til dere menn som opplever at kvinnfolket driver med slike ting, spark henne rett ut.

Å kom dere til Asia og finn en kvinne som ikke har rødstrømpeholdningen ! 

Se reklame filmen her





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS