Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

lørdag 15. desember 2012

Mennipulatorer - kvinnenes hersketeknikker





Jeg var ikke gamle karen da jeg oppdaget at damer, ofte fikset ting enklere enn meg selv.

Feks da jeg var på barnskolen var det flere jenter som ikke hadde "gym", grunn var at dem holdt på å bli kvinner.

Hva i granskuen hadde dette med bevegelse som "gym" og gjøre?
Beveger ikke alle kvinner seg til vanlig når dem har menstrasjon?
Men dem fikk samme karakterer som oss gutta som da satt en alvorlig innsats for våre vurderinger som karakterboken viste.


SÃ¥ senere i livet opplevde jeg at noen jenter brukte smileteknikker.  Vi hadde en engelsk lærer som var fra militæret. Og vi gutta fikk en militær behandling i alder av 13-15 Ã¥r.

Og gud hjelpe meg hvis vi ikke kunne svare på engelsk leksene. Det var ikke langt unna på tryne.

I dag er jeg faktisk takknemmelig for dette. Jeg har meget gode engelsk kunskaper og det skylder jeg denne karen.

Men hvorfor og hvordan har det utviklet seg at kvinner driver med sex hersketeknikker?



pin up girl

Det som var merkelig var at alle kvinner som hadde kropp og var mer kvinnelig unnslapp denne behandlingen.

Det kunne være nok at jenta bøyet seg fram og lot brystene vise under en svært utringet bluse.

Så da jeg kom ut av ungdomskolen, startet jeg på yrkeskole.Og her var det en kar som jeg traff nettopp.
Dette var en lærer som hadde svært godt øye til damer i klassen.

Og behandlingen damene fikk var helt utrolig.

Flere av jentene oppdaget at han var lett og påvirke. Og derfor satt dem seg framme rundt bordet i klasse rommet.

Og jeg så etterhvert at karakterene til jentene var mye høyere enn hos noen av oss gutta.

Nå startet det faktisk å irritere enn ung gutt med navn som i dag er "ingeniøren".

Lives lære har i mange år gitt meg signaler om at kvinner kan få til mye bare dem viser litt "sexy" innstilling.

Den dagen jeg kom ut som ingeniør, oppdaget jeg plutselig at jeg befant meg på baksiden av pulten til læreren.

Damer forsøkte å påvirke meg med sex.
Løsningene til kvinnene jeg arbeidet sammen med var at dem brukte sextilnærminger feks ved å smile søt og virke svært uskyldig.

Og da be om tjenester som kunne hjelpe dem i den delen av jobben dem ikke mestret.

Dette kan man ofte også se i flere yrker hvor kvinner bruker menn for å oppnå fordeler. Videre krever dem likestilling .

Hvordan skal kvinner greie dette når fakta ofte er at kvinner ikke greier å gjøre jobben sin uten å få hjelp til ulike element i deres jobb.

Jeg sier ikke at alle er slik. Men svært mange kvinner bruker "kvinnelist " som dem kaller dette.

Jeg kaller dette en hersketeknikk som ikke skal nevnes. Da fordi det er akseptert mer av mannfolk.

Hersketeknikken til Norske damer fungerer overhode på meg. Jeg er blitt "Thaiifisert" som da betyr at ingen Norske damer har noen virkninger på meg.

Det kan ende svært stygt hvis en Norsk dame bruker kvinnelist på meg. Utfallet kan faktisk bli at jeg ber dama om å dra til helvete.




Senere tok jeg lærer utdannelse og da ble det helt klart hvordan bildet var.

Kvinner bruker helt klare metoder for å redusere "gapet". Og jeg opplevde faktisk at en student med svært utviklede former som forsøkte å få fordeler.

Feks holdt hun meg igjen etter forelesninger. Og her hadde hun meget store utrigninger. Og hun hadde meget store bryster.

Det var omtrent umulig ikke å legge merke til henne.

Jeg var på dette tidspunktet gift med Thai . Og jeg hadde da etter mange år med hersking fra Norske kvinner fått nok.

Derfor virket ikke de store brystene som ble brukt som "hersketeknikk" på meg.

Jeg forholdt meg svært proff på alle ting hun ønsket å vite.

Da en kollega kom i døren, var jeg på en måte kommet ut av en merkelig hendelse. Så jeg sa bare at jeg skulle til lunsj sammen med lærer kollega.

Jeg fortalte dette til han. Og han lo godt.

Jeg har nå i en alder av 40 år forstått noe som helt klart er en gjenganger i Norske kvinners hersketeknikker.

(foto: flickr.com/fabiogis50)

http://www.5080.no/2009/07/skuffet-kvinne-dyp-utringing-og-kort-skj%C3%B8rt-ga-lange-blikk/

Hva signalisere en kvinne med slike signaler til menn?

Hvis kvinner ikke ønsker tilnærminger fra menn. Eller at dem går på byen med slike utringer .Og da møter menn som faktisk ennå er så fokusert på dette.

Vil dem ikke bruke dette for å få en fordel av mannen? Drinker, taxiregning dekket osv.

Og så blir mange av damen sjokkert når dem blir overfalt kl 0100 på natten når dem vandrer rundt slik.

Er det virkelig anstendig å gå rundt på denne måten.

Tenk hvis vi menn skulle bruke slike metoder på kvinner. Jeg så for en tid tilbake noe som fikk meg til å le høyt.

Pushup truse med innlegg for menn
EN OPPLØFTENDE NYHET:
Les mer om dette her

Hvordan ville skuffelsen være til damene hvis det så ut som vi direkte var bevæpnet og farlig på denne måten.

Ville ikke da kvinner også oppleve å bli sex hersket med ?

Eller at vi hadde klær som ga oss den brystkassen.

 3D-TRUSER: SPanx lanserer nÃ¥ undertøy for menn med spesialgylf.=

Her er mannens svar på push-up-BH


Ville ikke dette også ha samme virkningen som kvinner signaliserer med alt utstyret dem har utviklet i 100 år.

Jeg tror at en gang i tiden oppdaget kvinner disse teknikkene. Her ser jeg for meg steinalder menn som hadde mye sterkere overlevingsevne enn kvinner.

Og kvinner startet da med å gi menn sex gaver for å kunne få seg et "dino bein "til middag.

Jeg tro ikke dette var tilfeldig at kvinne oppdaget dette . Det startet sikker slik som naturen gjør med mange dyr.
Og det er når hannen konkurrerer om å forplante seg med det kvinnelige i naturen.

Hun kjønn så da at dem kunne få flere gaver hvis dem brukte sex som våpen. Og flere menn betydde mer gaver og fordeler.

Etterhvert har dagens Norske kvinner et inntrykk at alt som dem ønsker skal dreie seg om å friste med sex.


ofte er dette bildet man ser når man treffer en Norsk kvinne.(Se nedenfor)

comic witch

Etterhvert starter kvinner en total omforming av mannen. Til en dag så opplever men at bildet har blitt til noe slik


Cartoon Witch

Og alt vi menn gjør er ikke riktig i deres øyne.

Og da vet vi menn egentlig at nå snart er løpet kjørt. Alt man har i forholdet er egentlig blitt til noe helt for jævlig.

Det rare er at når samme kvinnen har forlat deg . Så dukker plutselig den første kvinne opp.
Hun er nå på jakt for nye fordeler. Og helst en mann med mer ressurser enn deg selv.
Og hun flyr igjen svært sexy avgårde på sopelimen sin.



Likestillingen har tatt en feil retning.Retningen er at man skal gi likestilling på noen områder som kvinner liker.
Og på de områdene som dem ikke liker der skal den feminine delen gi fordeler for kvinnene.

Jeg har tidligere snakket om lik lønn for likt arbeid.

Men går det virkelig å gjennomfør dette.

Eksempel:

I et fysisk arbeid, hvordan skal man få dette til ?

Kan virkelig en kvinne utføre samme arbeid som en mann fysisk. Greide de dette når urtidsfolket levde.

Greide dem å jakte på samme måte som mannen?

Jeg tror at på enkelte yrker kan kvinner gjøre sammen jobb som en mann. Dette i yrker som ikke er fysisk krevende.

Alle yrker som er hardt jobbende arbeid, tror jeg ikke likestilling vil fungere.

Hvis jeg som arbeidsgiver har 2 jobber som skal utføres på 8 timer.Arbeidet er helt likt, og er av fysisk karakter.

Jeg sender ut en mann og en kvinne til hver deres jobb. Jeg tror at kvinnen ikke greier dette på 8 timer.

Og når hun ser at hun ikke greier å utføre jobben etter denne tiden, bruker hun sin sex hersketeknikk for å finne en unskyldning på hvorfor hun ikke greide jobben på tilsvarede tid som mannen.

Men det er jo ikke likestilling.
Likestilling er lik lønn for likt arbeid. Men når kvinner ikke greier å få utført jobben på lik tid som mannen.

Skal hun da ikke ha lavere lønn. Jeg har vært leder i arbeidsplasser også. Og ikke en gang har jeg opplevet at kvinner greier å utføre samme jobb som en mann uten å bruke teknikker.


Det har den senere tiden vært snakk om kvinnelige soldater. Hvordan vil dette være?

Vil ikke en kvinnelig soldat være mer utsatt enn en mannlig soldat?

Tortur metoder kan da bli voldtekt.

Kvinner har i mange år benyttet seg av det sexuelle for å oppnå fordeler.


NÃ¥r men ser et slik bilde, er effekten som en kvinne sender ut enorm.
Og dette er kvinnene klar over og bruker dette til sin fordel.


Kvinner som har hatt brystkreft har ofte utrykkt at dem mister en del av seg. Jeg mener at det som dem oftest mister er våpnet i hersketeknikken.

Men ser da ikke pÃ¥ kvinnen pÃ¥ samme mÃ¥te som tidligere.  Og kvinnen greier da ikke Ã¥ oppnÃ¥ samme effekten som hun tidligere hadde med Ã¥ ha bryster.

Derfor mener jeg at dette er en hersketeknikk som aldri kommer til å bli omtalt i bøker osv.

Da fordi kvinner ikke ønsker sin hersketeknikk avslørt. Den skal dem bruke og det kalles kvinnelist fra disse kvinnene.



Man ser dette i samfunnet hver dag. Kvinner slipper unna med nesten hva som helst, bare fordi dem er sexy i ulike sammenhenger.

I musikken bruker kvinner sin kropp for å få oppmerksomhet.

Jennifer Lopez bruker rumpen sin for alt det er verd.Hun snur rumpen til kamera på den røde løperen og blitzene hagler.


Andre bruker pupper og bare maver for å oppnå en effekt.

Hvem henvender dem seg til? Andre kvinner ?

Nei det er menn som skal få denne oppmerksomheten.

Hvorfor gjøres dette? Kunne dem ikke la sitt talent snakke for seg.

Og her kommer det som er viktig.

Kan det hende at kvinnene ikke kan gjøre samme jobb som en mann gjør her. Talentet er ikke godt nok?

Dermed må man benytte metoder for å få større popularitet fordi sex er eneste måte å utjevne mellom kjønnene.


Sitat fra artikkelen Moderne sex – tradisjonelle kjønnsroller. (Se nedenfor)

" Selv om russiske kvinner kan forsørge seg selv uten en mann, er det ikke rom for luksus. For det, trengs en manns økonomiske ressurser."


Hvorfor kreves luksus. Se på kvinner i Norge, er dem ikke for opptatt av å ha luksus på alt mulig.
Og hvem skal skaffe denne luksusen som kvinnene krever?

Dem selv? Nei aldri, det er mannen som skal stå for dette.

Og det at da mannen må stå på så mye for sin kone for å oppnå luksus hun krever, mener jeg etter hvert blir nok for mannen.

Hennes sexuelle "herske teknikk" fungerer ikke lengre.Og det hele ender opp med skillsmisse .

Derfor ser man i dag at kvinner legger seg under kniven for å holde på denne maktfaktoren.

Småbarnsmødre vil ha nye pupper


 Norske jenter helt ned i tenÃ¥rene har oppdaget at dem for fordeler hvis dem spiller pÃ¥ sex.
Derfor får dem større pupper, innlegg i rumper, slanker seg syke.Og har et forbruk som er enormt.
Sminke og moter er det som gir ulike fordeler.

 Akkurat fylt 18 Ã¥r – nÃ¥ skal hun ta silikon
 "Flere klinikker i Tromsø har satt ned aldersgrensen for silikonoperasjon fra 20 til 18 Ã¥r. Det har ført til at flere unge jenter ønsker Ã¥ fikse litt pÃ¥ brystene"


Jentene lærer i ung alder til å bruke den skjulte hersketeknikken på menn. Men når da menn har oppdaget dette skjer det noe som jentene ikke har vært klar over.
Og et er at mannen ikke tiltrekkes av dette lengre.Og vil ha andre verdier inn i et forhold.

Og det er her Thai jentene kommer inn.

Det som menn etterhver opplever er at de ulike hersketeknikken ikke er tilstede på samme måte i andre kulturer.

Og det er det som da menn tiltrekkes til.



Norske jenter tror jeg hater Thai jenter. Da fordi dem tar deres menn. Som skulle vært utnyttet for deres luksus utnyttelse.

"Når det ikke er tilgjengelige menn, vel da er det ingen luksus på dem."

Jentene forsøker å kompansere dette med at dem henter menn fra andere kulturer. Men her opplever dem at mennene ofte har gjennomskuet dem for lengre siden. Og høster fra flere kvinner på samme tid.

Dette gjør nok at kvinnen hater Thai jenter ennå mer. Deres levebrød står på spill.

Og hvordan vinne over Thai damene. Mere pupper og rumper og lår.

Det investeres da i pupper som er enorme og man drar på ulike treningsenter og trener rumpen til ulike sprettballer.

Og så tror dem at nå ma da dette virke . Vel fordi som har funnet en thai. Eller en kvinne fra Asia, tror jeg at dem aldri er tiltrekket av en hvit kvinne igjen.

Grunnen er hvordan de norske kvinnene er av natur. Deres år med hersking har gjort at dem ikke vet hva menn gentlig søker etter i forhold.

Jeg hadde en gang en kvinne som sa dette " Hvorfor vil du ha thai,Du kan jo få bedre sex med meg".

Og dette har jeg senere fått høre flere ganger av jenter.

Her er mitt svar til dette:

Sex er ikke alt i et forhold. Det handler om hvordan man føler seg i forholdet. Hvis man føler seg underkuet og mishandlet i et forhold. Så vil man søke etter noe som gir mening i livet.

Og det gir ikke mening å høre om alt som er galt og hvordan man trenger å forandre seg for å tilpasse deres egosentriske behov.

Fordi alt omhandler ofte på hva kvinnen ønsker.

Dette slipper man med Thai. Ofte kan en thai være opptatt av hvordan familien har det. Og her har norske damer en stor del å lære seg av asiatiske kvinner.

Og det kan hende at norske damer en gang hadde dette i seg. Men dem har mistet dette med år med sex hersking

Hvis norske damer skulle forsøke å gå tilbake til den tradisjonelle metoden mellom mann og kvinne.

Så ville dette innebærer at deres standard på ting måtte reduseres. Og det er her alt ligger.

Kvinner ønsker aldri å gå ned i standard. Standarden skal alltid forhøyes.

Hvis ikke så skifter dem enkelt til en mann med mer ressurser.

Problemet er når utseende ikke lengre gir betaling. Og da må man sette knivene til får å få fikset på herskeverktøyene.


Hvor mange ganger har jeg selv ikke hørt. " Hva er det thai jenter har som jeg ikke har".

Frustrasjonen til jentene er slik fordi dem ikke har forstått hva mannen ønsker. Og deres lærdom fra tidlig alder er det at dem kan manipulere menn. Dem har ikke lært hvordan det tradisjonelle kvinne mønstret er.

Derfor hater dem Thai jenter . Da fordi dem har holdt på sitt mønster .


Og det er dette som gjør at kvinner aldri vil vinne kvinnekampen med rent mel i posen. Når kvinner ikke kan komme lengre på sine normale metoder, brukes sex for å svekke menn.

Og med å svekke mener jeg at men skal da gi dem mer fordeler for at dem slipper unna mer i arbeidslivet.

Jeg ønsker ikke å dra folk ned i sølen.

Men la meg vise til en aktuell sak på nettet.

Les her

Altså her er en kvinne som da frivillig går til sengs med en eldre mann. Hvorfor gjør hun dette?

For å senere gå over til å endre mening flere år senere.

Jo dette er fordeler som ønskes. Man ønsker seg fram i livet da på bekostningen av en mann.

Dette er en sort enke.


Sort enke   
Og som alle vet spiser den sorte enken den mannlige utgave etter at sex er utført.

Dette er hva som jeg tror har nådd slutten av kampen. Da fordi kvinnene selv ønsker å ha denne makt balansen.

Hvis man tok deres "våpen" vekk i denne sammenhengen ville nok kvinnen selv sett at likestilling ikke er mulig på alle områder.

Bruker ikke kvinner sine pupper og velformede bakdeler for å nå fram til menn på en måte som egentlig ikke er likestilling.

Er egentlig ikke dette en hersketeknikk som vi ikke vil erkjenne at kvinner bruker.
Det er greit for kvinnene å bruke dette, men dette kan menn aldri benytte seg av.

Det sexuelle hos mannen er et våpen man ikke skal ta opp.

Menn i Norge som finner seg jenter fra andre nasjoner tror jeg har fått nok av Norske damer. Da fordi dem misbruker mannen ved flere anledninger. Og benytter seg av den "skjulte" hersketeknikken som ingen vil prate om.(Pupper,rumper osv)

Mange menn opplever å bli manipulert i forholdet da med sex. Og dette gjør noe med selvfølelsen til mannen.

Det at man hele tiden skal gi seg fordi den andre partneren bruker "skitne" metoder for å vinne.

Sex tilbakeholdelse, (bruke sex til å oppnå sitt syn)

Jeg så for en tid tilbake en episode av Mantracker.

Her var det en mann og en kvinne som deltok.

Mannen hadde helt klart innstillingen til å overleve. Kvinnen stilte i for tynne klær og i røde klær.

Hvor mye hadde hun tenkt over oppgave av å skjule seg i naturen.

Underveis ble hun for sliten og typisk maset kvinnfolk. Da dro hun tilslutt fra trumf kortet sitt når hun ikke greide å holde følge.

" det er ikke akkurat noe som du får igjen på sex regnskapet" bryter hun ut med når hun er presset fysisk.

 Jeg kjente  jeg eksploderte da jeg sÃ¥ dette.

Hvis det hadde vært meg i denne episoden så ville jeg stoppet opp og bedt kvinnfolke ta hele regnskapet sitt og dra inn i det mørke helvete.


Det er nettopp her Norske kvinner tror at dem uerstattelige. Dem tror at sexen med dem er sÃ¥ volsomt mye verdi pÃ¥  at ingen kvinner kan erstatte dem pÃ¥ dette punktet


Menn som går til Thai jenter får følelse av at maktbalansen er tilbake slik man kjenner til denne . (Instinktet i mannen.) Og dette er mer behagelig å være i et forhold der man ikke blir utsatt for ulike press som den europeiske kvinnen utsetter mannen for.

Jeg tror at med tiden vil kvinnen se at dem kommer til å gå tilbake til tradisjonell mønster.
Og grunnen er at menn ikke vil la seg manipulere av dem. Da ved at den kvinnelige partneren finnes i andre kulturer.






I artikkelen http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article257303.ece

Kvinnelige hersketeknikker

  1. Intriger 
  2. Kvinnelig intuisjon. Man tolker kroppssprÃ¥k, innbiller seg og «føler» ting 
  3. GrÃ¥t. TÃ¥rer brukes som vÃ¥pen 
  4. Offerspill. Sykdom, graviditet og andre tilstander brukes for Ã¥ fÃ¥ det som man vil. 
  5. Geskjeftighet. Man blander seg opp i andres konflikter og problemer og tar parti uten at noen har bedt om det. 
  6. Sladder. Medsøsterlig klikkdannelse med destruktivt mønster. 
  7. Autoritetshat. All autoritet sees som et overgrep.



Og det er sexuelle måter for å vinne ovenfor menn.

  • Spille pÃ¥ sex for Ã¥ oppnÃ¥ fordeler.
  • Kropps sprÃ¥k bruker som hersketeknikker
Og noe som jeg for noen år siden ble oppmerksom på.Var at hvis kvinner egentlig ikke er så veldig pene. Altså mindre attraktive kvinner, kom det en hersketeknikk som mange menn ofte er total hjelpeløs mot.

  •  2 damer slo seg sammen - ved Ã¥ gi mannen et innrykk av at man kunne fÃ¥ sex med 2 kvinner samtidig, ble dette et meget mektig vÃ¥pen.


Feks ved å danse sammen på dansegulvet og gjøre sexuelle tilnærmelser til hverandre.

Effekten er at menn som er sammen med svært pene jenter, faktisk blir oppmerksom på de ikke så pene jentene.
  • AltsÃ¥ 2 jenter sex herske teknikk
Menn ønsker seg 2 jenter sexuelt og det er nok jentene klar over. Dermed spilles dette kortet ved flere anledninger.

Feks se her http://www.kjendis.no/2012/02/28/kjendis/victoria_beckham/eva_longoria/hollywood/20448612/


Hva er effekten?

Jo men hopper direkte til annonsen for å se hvordan puppene blir behandlet av Victoria Beckham.

Men bryr seg ikke så mye om hva som står i artikkelen men heller om hvilke bilder og hva som har skjedd med disse damene.

- Hvorfor gjøres dette?

Ville effekten vær den samme, hvis disse kvinnen stod ved siden av hverandre uten noen kontakt?
Tror svaret er NEI.


Kvinnene vet at dem kan manipulere menn med sex. Og dette er en herske teknikk som ikke skal snakkes om i arbeidslivet.


Mon tro hvor mange sex anmeldelse som finnes i arbeidslivet. Da hvor menn anmelder kvinner?


Tror det er svært få.

Men muligens skulle vi menn bli mer nøye på dette. La kvinnen få vite at dette virker ikke på meg i arbeidslivet.

Da tror jeg kvinnene ville rope på andre måter.

Sex brukes av kvinner hele tiden og den dagen kvinner slutter å bruke disse hersketeknikkene vil menn betrakte dem som likeverdige.

Se feks disse

http://fhm.no/
 Julekalender-banner-test2-copy

Flere damer jo mer selges.






Se også https://www.facebook.com/fhmnorge (Den fasiten på ultimate kvinne herskendekvinnfolk)




Når kvinner hele tiden bruker slike metoder vil dem aldri greie å få likestilling.
Hvis dem hadde sluttet med dette vil det da kun vært prestasjonen som teller.Og da er dere på tapende grunn.

Hvordan kan jeg si dette .

Når dere kvinner skal konkurrere med menn på normale måter er det disse faktorene som er gjeldende.(Se nedenfor) Derfor har dere utviklet overlevelse metoder for å manipulerer menn.

Samfunn hvor kvinner har vært rådende, greier ikke å overleve.


 ------------

Jeg fant en artikkel som omhandler  kvinners ukjente hersketeknikk.
Les artikkelen og se om du også ikke blir provosert.
Først er det en kvinne som skriver artikkelen og hun skriver da om de tingene som jeg mener er en hersketeknikk som løper løpsk i den norske kvinnen.

Dette er grunnen til at Norske damer mister mennen sine til Thailandske kvinner.
Og se på overskriften "Lov å bruke kvinnelist", unnskyld meg men jeg har aldri gitt dem lov til det.

Har dere lesere gitt norske damer lov til å bruke hersketeknikker som dette ?
Dette er den typiske Norske kvinnen sine måter å manipulere slik at dem får sin vilje trumpet gjennom.
 

Og jeg er så vanvittig glad for at jeg er motstandsdyktig mot denne sykdommen som norske kvinner har utviklet.

Det er så enkelt at når noe forsøker, så ber jeg dem om å dra langsom inn i det mørke..........

Det er en virkelig motpille mot kvinnelist. Surt tryne er da en effekt som selvfølgelig hører med.
Men når dette skjer, bestiller du deg en billett til Asia og dermed er dette også løst.

Kom til smilens land vil jeg da tilføre.


Lov å bruke kvinnelist

=
I mange forhold er det enten kvinnen eller mannen som er den som oftest får viljen si. Og er du i et forhold hvor han ofte får viljen sin mer enn deg, er det på tide at du tar igjen.

Bruk sexlivet

Sex er ifølge iVillage.com det beste virkemiddelet om man skal få viljen sin, i alle fall om du er jente.

Sex er såpass høyt på ja-listen for gutter at de fleste gjør hva som helst for at du ikke skal snu ryggen til i senga. Det kan brukes i forhold til matlaging, vasking og klipping av plen. Men husk: Ikke bruk dette for ofte!

Han kan fort vende seg mot deg dersom han oppfatter at du lurer ham til å gjøre det du vil.

Gjør små tjenester
Et annet, og kanskje litt hyggeligere råd er at man kan overraske han med noe fint eller gjøre han en koselig tjeneste, for deretter å huske på det neste gang du spør om noe.

Har du sett Kongen av Queens kan du bare følge med på Dougs væremåte.

Han gjør ikke en eneste fin ting for sin kone Carrie, uten å ha visse baktanker. Han drar det kanskje litt langt, men ifølge iVillage.com er det lov til å bruke den noen ganger.

- Ikke manipuler
Seksualrådgiver Siv Gamnes tror likevel det kan være farlig å manipulere kjæresten.
- Det er jo noe som kalles "kvinnelist", men jeg tror den bør utøves med forsiktighet.

Om kvinnelisten brukes for at den andre skal føle seg bedre er den vel anvendt, men om den brukes kun for egen vinnings skyld blir det fort manipulering, sier hun til DetNye.no.
Hun tror ingen føler seg vel om man sitter igjen med en følelse av å være manipulert.

- Jeg mener et forhold bør bygge på gjensidig "gi og ta" og at man ikke kommer utenom å diskutere ulike ting. Kjedelig kanskje, men best i lengden, sier hun.

-----------------------------------



Les - Hva er det sterkeste kjønnet?

Beinbygning = Svakeste kjønn: KVINNER 

Muskler= Svakeste kjønn: KVINNER

Syn og hørselsproblemer= Svakeste kjønn: UAVGJORT

Hjerte= Svakeste kjønn: MENN, her må jeg si at når men ikke blir hersket over . Vil hjertet være likt kvinner. Det er herskingen til kvinner som sender mannen i en tidligere død . Da fordi stress påvirket hjertet.

Hjerne= Svakeste kjønn (under tvil): KVINNER

Immunsystem = Svakeste kjønn: KVINNER

Konklusjon

Tallenes tale er klar. Fasiten viser at menn totalt sett er det sterkeste kjønn (som om vi ikke visste det!).



Ulike linker:

Kvinner hadde vært lurere om de brukte sex som middel til konfliktløsning

Kvinnekampen - har den gått for langt?

Kropp og pop

Hva er så galt med å spille på sex?

Hva er det sterkeste kjønnet?

Pupper er viktigst

Dette vet vi om sexlivet til steinaldermannen

Moderne sex – tradisjonelle kjønnsroller

Kvikke klikk: Stor rumpe-trend

Lær deg å tolke kroppspråk i ulike situasjoner

Vil du ha et kyss, Jens?

Kvinner søker seg vekk fra dårlige sjefer

 Ville denne annonsen vært den samme uten den vakre kvinnen ?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS