Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

lørdag 4. august 2012

Everyting you need to know about Thailand

http://www.kingsofthailand.com/category/thailand/

Dette er en blogger som skriver om dette


How Much Do Thai Bar Girls Charge for Sex?

Recap, bar girls work at a bar.  They have two fees, the price of the bar fine AND the price of sex.  Click here to learn more about Thai bar girls
Bar Fine:
Usually between 300 – 1,000 baht (10 – 30usd) depending on the bar.  Most small to medium sized bars are 300 baht.
Sex Charge:
Short time: Between 500 – 1,500 baht (15 – 45usd).
Long time: Between 1,000 – 3,000 baht (30 – 100usd).
If you are an older man, you will be charged on the higher end of this scale.

How Much Do Thai GoGo Dancers Charge for Sex?

These girls are the hardcore professionals.  The establishment she works at will have a flat fee for any man.
If you have never been to a Thai GoGo bar, it is just like European style strip club.  Except there are rooms available in the building where you can “short time” the girl.
As with bar girls, GoGo dancers have two fees, the bar fine and the cost of sex.
Bar Fine:
Usually between 600 – 1,000 baht (20 – 30usd).
Cost of Sex:
Short time: Around 2,000 baht (60usd).
Long time: Between 2,000 – 4,000 baht (60 – 120usd).


Ingeniøren kommenterer:



Her ser dere hva inntekten til en hore er i Thailand.
Jeg henviser til innlegget lengre ned i Bloggen. Angående prostituerte i Oslo

http://thaimarried.blogspot.no/2012/08/fant-en-eldre-nyhet-mens-jeg-satt-pa.html


Her er grunnen til at dem ikke vil forlate Norge.

Når disse jentene kommer til Norge er dem å betrakte som rike i Thailand. Videre har dem et sikkerhet nett som dem bare kan drømme om å få i sitt hjemland .

Dette er grunnen til at dem gifter seg i en kort periode, for så å anklage menn for å være slem å kaster dem ut på gaten.

Tull og tøys sier jeg.
Dette er et bevist spill for å få fast opphold.

Oppskriften er:

- Finn en hvit mann
- Gift deg fort, tanken er å sikre framtiden
- Være sammen med mannen til grensen for opphold er nær forestående 3,5 år.
- Skill deg fra den hvite mannen
- Gå på krisesenter å fortell en forferdelig historie. "Mannen slå meg, osv osv"
- Nå er hun sikret
- Har hun barn, får hun støtt av den Norske stat
- Hun kan dårlig norsk, slik at hun blir bedt om å lære norsk av NAV ---> Jobb i Norge
- Men nå kan hun motta støtte fra NAV
- Og selge sex i Oslo, men nå er prisen hennes fra 2000 - 2500 kr avhengig av hvor desperat mannen er

Hun er nå kommet ditt hvor hun vil være. Mat og klær dekkes av Norge.Og hun bruker pengene på sex til å kjøpe seg opp i Thailand.

Så reiser hun hjem , hvor hun tas mot som en millionær.

Lykke til med å gifte deg med Isaan hore. Se hvordan disse kvinnene er på bloggen til vedkommende som skriver den andre bloggen.

Legg merke til ansiktsform,nese. Dette er slik du avslører isaan.








Jeg er ikke rasistisk, men dette er blitt lært meg av andre Thaier. Og jeg har i dag en evne til å se disse på lang vei.

Og dette jeg i dag viser dere menn er ikke noe som jeg selv liker å gjøre. Men ønsker å vise mitt poeng. Da fordi flere ikke ser dette og går i fellen.



 Vær litt overbærende med meg her .

Dette er tegnene jeg ser. Men også hake og øyne kan vise Isaan.Ja dem er vakre damer.

Men det er holdningen deres som er helt forferdelig. Og derfor må jeg bruke bilder og slik som virkemiddel for å gi dere ser hvem du er sammen med.

Og dem har helt annen oppdragelse og oppførsel enn andre thaier.

På en måte vil jeg kalle dem som en hvit hai i et svømmebssseng med handikapede. Dere forstår da utfallet på forhånd.


Er du sammen med Isaan og sier nå, Nei ikke min jente!!!

Jeg sa det samme, tro meg og flere av mine venner sa det samme. Alle er i dag skilte fra Isaan.

Spør deg dette:

- Maser hun om penger til uansett formål i Thailand ?
- Da enten direkte eller indirkte, feks noen er så syke osv. Noen har fått problemer med....
- Krangel direkte med deg om penger til Thailand
- Direkte "surking" om at du er ikke glad i hennes familie hvis ikke du.....


Da er du i isaan fella, tro meg her. Dama du har blir å lage problemer rundt 3,5 år i Norge. For da vil hun videre .

Hvis ikke du da kjøper hus,bil,moped (Thailand), plastisk operasjon til henne.(Nese,øyne,kinnbein)
Eiendelene du kjøper er hennes pensjon i Thailand


Da blir hun helt til du har betalt dett. Så er det på tide til å finne seg en yngre mann.


Grunnen til at jeg går så hardt ut mot disse kvinnene er at dette er hva som er verre enn å få seg en Norsk jente.

Disse damene utnytter deg totalt. Og er aldri villig til å hjelpe deg med økonomi eller noe.

Min advarsel er til alle menn som tenker på å innlede forhold til Isaan kvinner.

Og mitt råd er , finn jenter som ikke kommer fra Nord Øst Thailand.

Jeg kan fortelle min lesere følgende som ble diskutert av personer som er i Thailand.

De spør følgende til dere som leter etter jenter.


Hvorfor skal alle ha Isaan jenter. Er det fordi dem er mørk i huden og har et slik utseende som ovenfor?

Dette er faktisk høystående personer i departementet i Thailand som spurte meg om dette.

Det finnes svært mange jenter som er i svært gode jobber i Thailand.Og dem fortalte meg at dem har tatt utdannelse og jobber svært hardt.

Men har enorme vanskeligheter med å treffe menn. Derfor er dem single. Dette er jenter fra bangkok.

Så dere som ser etter Asiatiske jenter, hva med å se etter jenter som er i gode jobber i Thailand?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS