Bangkokpost.com : Top Stories

Velkommen til Thai Bloggen


Generell Thailand informasjon.
Denne bloggen tar for seg ulike problemstillinger ved å være gift med Thai. Videre legges generelle erfaringer og lenker til steder på nettet som omhandler Thailand.
Bloggen tar nyheter og ting som vi kommer over. Hovedsakelig er bloggen ment for menn.
Men alle lesere er velkomne.

There is Tv stream and Radio at the end of the blogg. Also there is an radio at the right side. I want my readers to enjoy when they relaxing.

World Clock

JavaScript Free Code

Translate This blogg

Søk i denne bloggen

søndag 5. august 2012

Jeg har en egen teori på hvorfor mange også velger å finne seg Isaan jenter.

Til dette vil jeg henvise til en artikkel jeg fant :
http://www.osloby.no/Kan-man-do-av-sorg-6955341.html

Les denne først !

Jeg tror at mange menn i Norge har en sorg etter at forhold er gått galt med Norske kvinner.

Dem kan også ha egentlig vært utsatt for mye i forholdene dem har hatt. Og det blir etterhvert en vond spiral som skjer.

Og når man da har fått tatt seg en ferie i Thailand. Opplever man jenter om tilfredstiller savnet med å kunne ha noen å dele  livet med.

Min teori er at man opplever en så sterk sorg som artikkel viser, at man er faktisk på vei til å sørge seg syk.

Personen i artikkelen viser at man kan dø av sorg. Og dette tror jeg mange menn faktisk sliter med etter forhold med Norsk jenter.

Det er mulig at jeg tar feil. Men det er i hvertfall min teori , når da mange men inngår ekspress ekteskap med Isaan jenter.

Det å oppleve å mislykkes med forhold med Norske damer og bli hersket med av Norsk jenter på ulike nivåer gjør noe med mannen.

Og etter å ha møt en Isaan kvinne som da er utrolig i møtekommende, smiliende , flørtende gjør at mannen får et utrolig kick.

Og man ønsker at dette skal fortsette. Og det som skjer er at han hopper inn i en "avtale" som er feil på den tilstanden han befinner seg i.

Og blir her utnyttet av Isaan kvinnen. Jeg kaller disse hvit haier. Grunn er at dem vet dette.

Dem har sett så mange slike karer som kommer. Og når hun har fått en farange(Hvit mann) på kroken.

Så er det melkingstid for henne. Og hun melker penger.

Penger til alt hun ikke tidligere har greid å dekke.

Hun skal dekke "bun kun " til sine foreldre og dette skal nå mannen dekke.

Hun tar samtidig en tanke på sin pensjon.

Pensjon er :

  • Hus Thailand
  • Bil
  • Moped
  • Farm
  • Utstyr til farmen
  • dyr,ku,høns osv
Hennes tanker er at hun bor sammen med mannen til hun får fast opphold.

Det vil si 3,5 år

Så er kontrakten opphørt og hun setter da i gang et helvetes styr for mannen.

Derbland kontakte krisesenter i Oslo osv.

Og her får hun hjelp og fri advokat . Og hvis da mannen ikke har særeie, så skal mere verdier sikres.

Hun krever feks halve huset og innbo.

Men hun unnlater å fortelle mannen om rettigheter som han har i Thailand. Jeg har skrevet nedenfor om lover i Thailand.

Og loven er svært lik Norsk lov her.Men hun tar ikke hus osv i Thailand med i skillsmisse oppgjøret.

Grunnen er at dette er hennes pensjon.Når hun har vært lenge nok i Norge så kan hun få penger . Pensjon fra Norge, ulike andre støtter.

Feks hvis hun har barn med Nordmannen.

Da skal hun ha kontantstøtte, dobbel barnetrygd osv osv. Hun kan da ta penger med seg også til Thailand av dette.

Som dere ser går hun egentlig ikke inn i ekteskapet på samme grunnlaget som mannen gjør.

Ofte hevdes det at menn mishandler. Men hvem blir i disse tilfellene mishandlet?

Er økonomisk mishandling ikke mulig?

Altså kreve så mye av et menneske at dem gjør alt for å beholde ekteskapet. Dem betaler seg til et forhold.

Og når hvit haien ikke blir fornøyd så tar den like hele greiene.

Og igjen sitter et menneske som er knust økonomisk og psykisk.

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg beskriver dler jeg også har opplevet. Men jeg kjenner til 5 tilfeller som er tilsvarende som mitt tilfelle.Og noen er mye verre enn jeg forteller.

Det finnes tilfeller som jeg har tatt opp tidligere i bloggen.

Hvor en kar fra Hønefoss ble robbet for hele familie gården. Og ble sittende igjen med å leie leilighet.

Og hun solgt hans hjem gård og bil.

Jeg har 2 kamerater som har blitt utsatt for Isaan også. Og dem har hatt det bedre uten forholdet med dem.

Altså er dette mennesker uten noen form for skrupler, eller etikk. Dem driter hvem som går under, bare dem får sitt.

Dette er Isaan kvinner.


Og derfor er denne bloggen et media til menn som tenker på å få seg isaan kvinner.

Jeg anbefaler ikke ekteskap med Isaan kvinner. Styr unna dem.

Finn heller kvinner fra feks Bangkok som er i god jobber. Og har utdannelse.

Bruk tid til å bli kjent med jenta, og se hvordan hun er på det økonomiske planet også.

Hvis hun er isaan vil hun alltid ønske penger til hennes behov.
Hvis sikkelig Thai, ber hun ikke om penger. Men forsøker å finne løsninger selv på sin økonomi.

Jeg sender sende penger til min kone. Men jeg gjør dette fordi jeg vet hva hun bruker pengene på.

Og jeg kjenner henne, hvis det er noen penger til overs setter hun de inn på min konto .

Hun bruker kun når feks hun får en høy strømregning og slikt.

Men jeg sender pengene for å ta vare på min kone, slik jeg ville gjort med en Norsk dame også.

Jeg elsker min kone, og jeg vil aldri at hun skal slite på noen måter. Og det er dette som er et ekteskap.

Jeg ringer hver dag hun er på jobb. Da bare for å si at jeg elsker henne. Og hvis hun er i dårlig humør, så koster det så lite for meg å få henne glad.

Og det er slik man kan ha det også med en asiatisk dame . Og forholdet jeg har i dag er noe man aldri vil oppnå når en av parten hersker over den andre.

Isaan hersker med teknikker som Norske damer bare kan drømme om.

Dem er virkelig HVIT HAIER , og du som mann er karen i gummibåt som flørter med hvit haien. Da på området som haien er ekspert på.


For å gi et bilde kan du tenke deg at hvis du har havaret med skipet "Norsk kvinne", så har du igjen livbåten eller gummibåten fra havariet.

Og så møter du hvit haien i territoret til den. Og du kan ha haien der en stund, men slipp den aldri av syne. Eller bli for komfortabel med å ha haien der.

For da angriper den når du er på det svakeste.

Og du er nå føde !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TV stream

Norwegian Radio - Can be heared here.

Bangkokpost.com : Property

Music Weekly Asia

Thailand Hotels - Special Promotion offer

Flights to Bangkok

One Stop Real Estate Pattaya

Thai dating, Thai girls looking for love, dating and marriage.

Map

LINKS